Известие

Collapse
No announcement yet.

Спънат демараж...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колеги, аз пък що си мисля, че "отпушването" след въпросните 3000 rpm, е вследствие действието на вариатора. При неработещ вариатор, такова "дръпване" - няма...

    Не претендирам, че съм много компетентен по въпроса, но така си мисля. Ако греша, нека някой от разбиращите да обясни, моля ...

    Comment


    • #32
      OFF
      Last edited by milev86; d.m.y г., 11:38.
      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

      ВАЗ 21079 1990 г.

      Comment


      • #33
        Това няма нищо общо с вариатора на колата ти. Не съм го чел, но по картинките разбирам. Има такива предавателни кутии (вариаторни кутии) с изместване на предаването на движение чрез плъзгане по конусовидна ос. Има такива коли с такъв тип кутия. Може да питаш youtube и да видиш нагледно за какво иде реч.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Това няма нищо общо с вариатора на колата ти. Не съм го чел, но по картинките разбирам. Има такива предавателни кутии (вариаторни кутии) с изместване на предаването на движение чрез плъзгане по конусовидна ос. Има такива коли с такъв тип кутия. Може да питаш youtube и да видиш нагледно за какво иде реч.
          Правилно! Объркал съм се! За скутери е!
          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

          ВАЗ 21079 1990 г.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Колеги, аз пък що си мисля, че "отпушването" след въпросните 3000 rpm, е вследствие действието на вариатора. При неработещ вариатор, такова "дръпване" - няма...
            Вариатора тръгва на 1700 оборота някъде, и двгто трябва да е на определена температура, мисля че над 40-50 или нещо от сорта помня че беше, като карах с диод към селеноида му, за да видя кога сработва......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
              Именно. До 3 000 об натискам педала докрай с идеята, че ще отпуши....не! До 3000 оборота, независимо на коя предавка е - подритва, глъхне...все едно нещо някъде е запушено и едвам-едвам...докопа ли ги обаче 3 000 оборота....майкооооо....особено ако съм й сипал хубав бензин...лелеееее верно като самолет.
              Стигнах до извода, че трябва на първа да сменям на около 4 000 оборота и така на всяка една, за да може да нямам засечки и да си зацепва направо на 3 000. Ама така разхода ще ми стане, като на КАМАЗ
              Колега 2 неща ремап + олекотена шайба , ще останеш приятно изненадан. Казваш , че катализатора е изтърбушен тъйче там няма какво да те спъва. Тя си е така по дефаулт колата високо оборотна е нормално е преди тези обороти да е по-мудна , ама чак пък спряла не е , затова имаш 5 предавки и можеш винаги да си в оборот , за климатичната температура , ами на който му загравя да сменя радиатора аз бях така , наакрая протече смених го с нов и сега всичко е бетон. Също така удари 1 диагностики виж дали всичко ти е изправно с какъв бензин я караш колата ? Провери си свещите и бубините ( ако са ти стари свещите удари денсо или НГК иридиеви) после 1 ремап , че и шайба и ще си говорим дали не върви , има многоо неща колега , но не мисли , че разхода би ти се дигнал чак толкова , незнам не съм инжинер , обаче мисля , че така си е изчислена просто колата , е моята в момента е 7500 оборота , а на всички познати бензините изключват на 6300-500 , но и почват да вървят , не от 2700-300 ами от по-ниски.
              Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 16:06.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #37
                Не е тука темата но все се чудя каква е аджеба ползата от олекотена шаиба
                Амбицията е последното убежище на неудачника

                Comment


                • #38
                  Каквато е и от олекотен маховик например. Оригиналната шайба е 2 кг. Олекотената е под 1 кг. И другото е по-малкия и диаметър. Усеща се много добре в ниски обороти и на малките предавки.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    чак като ефект от лек маховик с леко неверие го приемам това
                    Амбицията е последното убежище на неудачника

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                      чак като ефект от лек маховик с леко неверие го приемам това
                      Караш колело с две различни задни гуми да речем - в единия случай едната е по тежка - кое от двете колела би предпочел да караш?
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #41
                        Зависи, дали се изкачвам или слизам....
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                          Зависи, дали се изкачвам или слизам....
                          В повечето случаи си направо и нагоре, така че по-леката гума. По-добре леко нагоре, отколкото много бързо надолу.
                          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                          ВАЗ 21079 1990 г.

                          Comment


                          • #43
                            по мои ноблюдения от г 60 полза от "леки шаиби" няма
                            за колелото бих карал по вървящото колело
                            Амбицията е последното убежище на неудачника

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                              по мои ноблюдения от г 60 полза от "леки шаиби" няма
                              за колелото бих карал по вървящото колело
                              Има колата става по-приятно за каране , по-отзивчива става в ниските обороти и на малки предавки като 1-2 дори и 3та , като цяло се променя цялата динамика в ниските обороти , където при спокойно каране си е доста приятно, доста хора след като съм ги возил казват , че колата " лепи " доста за седалката , а все пак е атмосферка , няма тубо , няма компресор.
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                                Колега 2 неща ремап + олекотена шайба , ще останеш приятно изненадан. Казваш , че катализатора е изтърбушен тъйче там няма какво да те спъва. Тя си е така по дефаулт колата високо оборотна е нормално е преди тези обороти да е по-мудна , ама чак пък спряла не е , затова имаш 5 предавки и можеш винаги да си в оборот , за климатичната температура , ами на който му загравя да сменя радиатора аз бях така , наакрая протече смених го с нов и сега всичко е бетон. Също така удари 1 диагностики виж дали всичко ти е изправно с какъв бензин я караш колата ? Провери си свещите и бубините ( ако са ти стари свещите удари денсо или НГК иридиеви) после 1 ремап , че и шайба и ще си говорим дали не върви , има многоо неща колега , но не мисли , че разхода би ти се дигнал чак толкова , незнам не съм инжинер , обаче мисля , че така си е изчислена просто колата , е моята в момента е 7500 оборота , а на всички познати бензините изключват на 6300-500 , но и почват да вървят , не от 2700-300 ами от по-ниски.
                                Човека пише, че колата му глъхне и прекъсва до 3000 оборота, ти го пращаш да го мапват и шайба да му слагат. Сериозно ли го мислиш тва?????
                                "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                                Comment

                                Working...
                                X